onsdag 15. juni 2011

Distressed bakgrunn


da dette konfirmantkortet med distressfargene
Dusty Concord
og
Shabby shutters.

*****
*******


*******
****
På kraftkartong blir jo fargene litt dusere enn på lysere kartong, men det blir farger
jeg liker veldig godt.  Så på mitt scrapperom må det alltid ligge ett lite
lager kraftkartong.
*Stemplet  først Tim Holtz- stempler og klokkestempel fra Stampin up. med Arc.Ink-svart*
Distresset så med tooler`n  - fargene nevnt ovenfor.
*Tekst fra K&G*

****
******







21 kommentarer:

Christina sa...

Wowww this looks really stunning Merete!! Fantastic!
Hugs Kristel

Heidi sa...

Kjempetøft kort :)

Merethe sa...

Kjempelekkert kort. Kraftkartong er et must hos meg også. Flotte detaljer på kortet ditt.
Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long

Klem fra Merethe

bribrie51 sa...

J'adoooore ce que tu fais ! Bravoooo

Anne Bente sa...

wawww denne var rålækker,
klemmmm

Sylvia sa...

Knalltøffe farger og design på dette ja Merete:-))
Stilig med alle de stemplene "rundt omkring".

Pia sa...

super flot design og så lækre detaljer og fine farver
knus Pia

Torill sa...

Kjempetøft lommekort med herlige "guttete" farger!Stilig med alle stemplene.

Mim... sa...

Superläckert och den vikningen är jättefin.
Ha de....

Heidi sa...

Utrolig stilig Merete!
Lekre detaljer som alltid:)
Ha en fin dag, klem:)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jag bara älskar vikningen, och alla läckra detaljer!
Ha det fint!
Kramar

pia iris sa...

kjempestilig. blir kule farger på craft og ja.
klem pia

Monica sa...

Så lekkert, fine duse farger og så er jeg veldig glad i maskinsømmer jeg da :))
Takk for alle fine kommentarer du legger igjen hos meg :))

Camilla sa...

Dette var skikkelig stilig! :D

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrap´a`Long!

Klem Camilla

Ann Elin sa...

Kjempestilig kort du har laga.
Fine farger og pynt. Stilige bokstaver i navnet.
Ann Elin :)

Aleksander sa...

Wow!
Du lager så mye flott!
Virkelig min smak:)
hilsen Aleksander

Torill sa...

Så stilig!!! Det var et skikkelig kult kort!!

Tusen takk for at du ville bli med på Steampunk-candyen min!

Stine sa...

Stilig kort du har laget - dette var virkelig flott!
Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!
Klem Stine :-)

Anonym sa...

skikkelig tøfft kort, masse flotte detaljer her!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap`a`long :)
klem Lise

Unknown sa...

Dette var jo bare dødsklult! Stilig!

God Sommer!

Klem
Carina DT på Scrap'a'Long

Elen sa...

For et kult kort! Likte både fargesammensetning og utføringen:-D