torsdag 12. august 2010

Gutt- Konfirmant


Kort o Mania`s utfordring #21, har denne gang fargekombinasjoneen Svart, gul og grønn
Mitt bidrag er et konfirmantkort, fargene ble litt blassere på foto enn irl.
Stempel:trommer-ArtStamps- De andre er fra konf.m.plate fra Kort&Godt, stemplet med Arc.ink-JetBlack. Svertet kanter Chalk-Amber Clay og WarmGreen.
Svart kartong, basicgrey pyntepapir.
Spellbinders-small scal.circles og standard Circles large.
TimHoltz sizzix-Scrollwoork.
Charmsen fra KortHobby, og to knapper.

15 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Dette var rett og slett kjempe tøft :) utrolig stilig layout!
Klem, Anja

Mim... sa...

O skit detta var urläckert!!!

Jeanette sa...

Utrolig tøft dette her! Tusen takk for ditt bidrag til Kort O Mania-utfordringen. Klem fra Jeanette :)

Filharmonica sa...

Lekkert kort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort-O-Mania!

Mette sa...

Knalltøft guttekort!!!
Klem Mette

Heidi sa...

Så stilig og tøft guttekort!
Lekkert oppsett:)
Klem:)

Sylvia sa...

Råstilig Merete !! Som vanlig tar du prisen når det gjelder guttekort:-) Skikkelig tøfft:-)

(Har reservert M-huset 23 og 24 okt til treff.
Huset er opptatt helga før. Hvordan passer dette med høstferie/komm.arr tro??)

Eva Helen sa...

Dette kortet likte jeg kjempe godt.RÅÅÅ tøft Kort!

Klem Fra Eva Helen

Jorunns hobbyblogg sa...

hei!
så superkult guttekort!

Jorunn

bestevenn sa...

Så stilig kort. Skikkelig kult oppsett. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til kort o Mania.

lam sa...

så dejligt maskulint og råt

Gro sa...

Nydelig!

Klem, Gro

Trine Pedersen sa...

Wow, for et stilig konfirmajsonskort. Veldig tøft oppsett, og kule stempler.

Klem, Trine :)

Linda S. L sa...

wow! guriland så utrolig stilig dette var! nydelig oppsett og bruk av fargekombien :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klemmm fra Linda

Monica sa...

Oi,så mye fint du har laget i sommer, både nydelige kort og fine bokser. Heldige den som får den herlige sjokoladeboksen med noe godt oppi. Takk for koselig kommentar hos meg, må bare innrømme at jeg ikke har heklet noe av pynten på veskene selv, de store blomstene fikk jeg heklet av ei dame på Gyl, til en dåpskjole jeg strikket da jeg gikk gravid med eldstemann. Og disse som ble til overs fikk jeg bruk for nå, ca 18 år senere.