fredag 30. september 2011

Bursdagstag til Anja

Burdagstag til Anja som hun fikk på Stampelscrap sist helg.  Det var så koselig å treffest live Anja,  håper det ikke blir første og siste gang !
Ble imponert over alle dine kreasjoner, fikk mange flotte tips med meg hjem..... takker deg Så mye !  Jeg har en jobb fremover å trene på mine nye promakertusjer, men har desverre ikke fått tid ennå....

På tagen har jeg brukt mine distressfarger med toolern og stemplet i samme fargene, stemplet så en tekst med Mix`dMedia inNx Colorboks -Jasmine-(hvitt) den tørker litt sent, men brukt embossingpistolen.
Sprayet Glimmermist (Rum Raisin) på ostekluten og blonden som var hvit.





*****

Da vil jeg ønske alle Ei riktig god helg !




6 kommentarer:

Berit sa...

WOW! Så flott en tag! Herlige farger og mange flotte detaljer, som vanlig:)
God helg:)

Mona sa...

Så tøff tag!! Masse flotte detaljer!!

Ha en fin helg !
Klem Mona :-)

Elen sa...

For en herlig tag:-) Likte veldig godt fargene

Anja´s kortkreasjoner sa...

Søteste deg Merete - du vet å smelte ett hjerte :) Tusen tusen takk for både RÅLEKKER Tag (som forøverig ser helt fantastisk ut in real life) og ikke minst lekker gave :) Jeg er så heldig å få beundre din kreative teknikk *må lære meg jeg og ser jeg* hehe
tusen takk, håper vi ses mange ganger igjen
goooo' helg klem fra meg

Pia sa...

super rålækker tag
Du må også have en dejlig weekend
knus Pia

Hege sa...

Knallstilig!!!!!!! Tags er kuult!

God helg, Merete!

klem