onsdag 30. mai 2012

1000 takk til Torill (Screppa)

Takker så mye til Torill (Screppa)  for to flotte kurs
du hadde på Geiranger !
Artjournaling og "gi meg en bakgrunn"
Prøvde forskjellige bakgrunner og teknikker.
Kombinerte ord og kreative uttrykk
Her er noen av mine sider i min bok;
utklipp fra ukeblad og tekster

blåsetroll


på to sider skulle vi ringe rundt helt tilfeldige ord


-Du er visst trett, vennen min, la oss hvile litt,
gjøre akkurat som jeg sier,  Du er den eneste som kan løfte steinen.
Men stans ikke her heller!
kan du plukke så mange du vil av de herlige fruktene.
smake på den fine frukten.
-kanskje noen gjenkjenner boka jeg har startet min Artjournaling,
kjøpte den for nesten ingenting her på vår lokale gjenvinnings-stasjon...


-maling og klipping  *Og  jeg ble så rar da jeg fikk se mitt
horoskop i ukebladet jeg klippet...
*
*
Jeg har jo lenge hatt lyst å begynne med Artjournaling,
så jeg meldte meg straks da jeg så kursene på Geiranger.


 To sider jeg helt sikkert  skal kose
meg med videre !

-dette ga iallefall meg * mere energi*  Torill !!!
-kurset med Screppa anbefales-
*
*
*
Takker for titten og bare finne deg en
gammel bok......som kan bli kreativ dagbok, utprøving av
teknikker -tanker/følelser/lykke

*****


7 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Å så flotte sider da og så heldig du er som har vore på kurs med henne :) Har akkurat vore på AJ kurs og ho også var veldig dyktig :)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Ååååå Så stilig - ser knall morro ut :)))
kose deg videre - gleder meg til å se fortsettelsen :)
klemm

May Grethe sa...

Utrolig tøffe sider.

Mye annet lekkert i bloggen din og, legger meg til som følger så jeg får følge med videre :)

Klem Fra May Grethe

Ida / Little sa...

Så herlig og se kreativiteten blomstre!! :) Kurs med Torill er helt gull, de som ikke har vært på det har virkelig gått glipp av noe :))

Gleder meg til fortsettelsen Merete!! :)

Klem Ida

Audhild sa...

Kjempetøft! Spørs om jeg må prøve ja....

Sylvia sa...

Så kreativt og stilig!! De lilla sidene var bare knall altså. Gleder meg til å se hva du finner på å pynte disse med.

Beatemor sa...

Dette så virkelig gøy ut. Kan tenke meg at du hadde det kjekt på kurs. Flotte sider du har laget :-)