lørdag 5. april 2014

- Alt er lov - i April-utfordringen hos Korthobby.

En stor Tag er mitt bidrag for Korthobby`s utfordringsblogg i April.
 

Tagen er distresset med div Ink.pad/T.Holtz, stemplet, embosset til
slutt med turkis embossingpulver.
 
Gitar og klokke charms fra Korthobby.
Motorsykkel + Hurra med teknikken; chalckeboard.
*
*
*

Trykk her for å se utfordringen.
Med denne vil jeg GRATULERE  kjære kollega og scrappevenninne Torill med
bursdag i dag, hun vet jeg en gang drømte om motorsykkel-lappen, ikke
for sent enda Torill!
og
min kjære med dagen i morgen, som jeg tror drømmer om Ny motorsykkel.
Hipp, hipp hurra for begge to!!!




6 kommentarer:

Sissel sa...

Fantastisk flott!! :)Så mange herlige detaljer!
Klem

Guri sa...

Tøff tag!

Anne-Eddie sa...

Knall fin tag! Fine detaljer og pynt!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Linda sa...

Tøff tag :)
Linda

Torill sa...

Åååå,tusen takk Merete. Så koselig :) Kribler alltid litt når jeg hører "bromminga" av motorsykler om våren, selv om jeg begynner å dra på åra. Men sinnet er fortsatt veeeldig ungt. ;)
Kjempelekker og forseggjort tag du har laget.

Klem fra Torill

a Seeker of the TRUTH sa...

Awesome!