søndag 1. juni 2014

DT CherisThis #10 -juni-

Mine tre favoritter er med; DistressInk/Tim Holtz, Sizzix Dies og en Tag.
Herrekort fra meg, og typisk meg er nok prosjekter uten mønsterark og blomster.
Bruker mye mine Distress Ink  fra Tim Holtz, både puter, refiel, Stains og Paint.
+
 En ubrukt Craft Tag må jeg ha liggende.

Her blandet jeg noen dråper DistrInk-stormy sky + vann i flaske.
Sprayet over T.Holtz-stensil-Stripes på CraftTag  # 12 sice   

En av mine favoritt-Sizzix Dies er T.Holtz alterations-one the edge-
Scrollwork
-og favotittstempel fra Whipper Snapper.

Farger i blå -og brun-toner bruker jeg også mye....


*** 
*********
Håper å få se mange av andre sine favoritter,  både kort og LO`er i vår utfordring i juni.
 


1 kommentar:

Heidi sa...

Lekkert!
Stilige detaljer:)
Klem, Heidi:)