fredag 23. desember 2011

GOD JUL

Mine siste julegaver er nå nettopp pakket.  Her noen bilder av
valnøttbokser som er litt pyntet,  og ble fyllt med mitt
hjemmelagede vaniljesukker.

Tusen takk Sylvia for oppskriften! Vil samtidig gratulere deg
som DT i Norsalten Hobbyklubb og lykke til!  Da treffest vi
på ny-året med nye scrappekvelder,  og kanskje nye ideer etter en forhåpentligvis god jul.
Det er visst meldt ekstremvær her natt til 2.juledag, får håpe at det ikke blir så ille!


Noen glass appelsinsukker ble det også, oppskrift fant jeg

Hjemmelaget Vaniljesukker

1 vaniljestang
200 g melis
200 g sukker

Vaniljestangen noen omganger i kjøkkenmaskin.
Blandes med melis og sukker.  La stå i tett glass i 14 dager.
Sikt blandingen og ha i bokser.
***
Denne skal visst være noe bedre enn den vi kjøper,
gleder meg til å prøve..


Blir med inne hos Trykkpressa-Ett Trykk som i desember har
hvite prosjekter.


***
GOD JUL
***
og
Takk til alle mine bloggvenner for ett hyggelig år,  og
vil samtidig ønske alle ett Godt Nytt År!
***






4 kommentarer:

Sylvia sa...

Det var flotte bokser ja Merete:-))
Litt artig med det vaniljesukeret!!

( Låner hjertespellbindersen din senere jeg. KA sine var litt for små)
GOD JUL !!
Sylvia.

Heidi sa...

Nydelige bokser Merete!
Vil ønske deg og dine en Riktig God Jul:)
Klem:)

Bente Årstad sa...

Koselige gaver å gi bort og ønsker samtidig deg og dine en riktig fin jul:)
Juleklem Bente:)

Wenche sa...

Flotte julegaver, Merete!!
Fint og enkelt pyntede bokser. Det gjør seg med hvitt på hvitt :)
Takk for at du deltar hos Trykkpressa.
Klem, Wenche :)